שירות לאזרחים אמריקאים

מאמרים מומלצים

מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

חידוש דרכון אמריקאי

חידוש דרכון אמריקאי

למרות מחסור בתורים לשגרירות ארה"ב, אנו מתחייבים לתאם עבורך פגישה בשגרירות עד 14 ימי עסקים (לא הוקדמת? לא שילמת!)

חברת מאסטר ויזה מעניקה שירות מיוחד לאזרחים אמריקאים הזקוקים להנפקת או חידוש דרכון אמריקאי! אנו מסייעים בחידוש דרכון אמריקאי ומספקים מגוון שירותים נוספים המיועדים בלעדית לאזרחים אמריקאים החיים בארץ ובחו"ל.

צריכים לחדש את הדרכון האמריקאי שלכם? לחברת מאסטר ויזה יש את הידע והניסיון הדרושים להפוך את תהליך חידוש הדרכון לקל ומהיר! נסייע לכם להשלים את חידוש הדרכון האמריקאי שלכם בזמן הקצר ביותר ובעלות סמלית בלבד!

בשונה מאזרחים ישראלים או בעלי דרכון ישראלי, וכאלה שאין ברשותם דרכון אמריקאי, לאזרחים אמריקאים קיימים קריטריונים שונים ודרישות שונות שעליהם לקיים על מנת לחדש את הדרכון.

מאסטר ויזה פועלת כבר מעל ל-10 שנים בתחום הנפקת דרכון אמריקאי וחידושו ועוד, ומסייעת לכל אזרח ואזרחית פנים או חוץ לחדש את הדרכון בזמן הקצר ביותר דרך הקונסוליה או שגרירות ארה"ב בישראל (בירושלים ובת"א).

הנפקת דרכון אמריקאי – כל הדברים שצריך לדעת:

  • מתי צריך לחדש את הדרכון: על פי רוב לאחר כ-10 שנים מהנפקת הדרכון המקורי (או הקודם).
  • אילו טפסים צריך למלא: הנפקת דרכון אמריקאי נעשית בעזרת מילוי טופס המכונה  DS-11 טופס המכיל את כל הפרטים האישיים של מגיש הבקשה לחידוש הדרכון, כולל פרטי העיסוק שלו, שם איש קשר למקרה חירום ועוד. את הטופס ניתן למצוא באתר השגרירות האמריקאית בישראל. שימו לב: הטופס כתוב באנגלית וכך יש למלא אותו.
  • מה עושים לאחר מילוי הטופס: לאחר מילוי הטופס הדרוש יש לקבוע תור בקונסוליה בירושלים או לחילופין בשגרירות ארה"ב בתל אביב.

יש לגשת לקונסוליה או השגרירות עם הטופס DS-11 המלא + 2 תמונות פספורט בגודל 5*5 ס"מ מצולמים על רקע לבן, תשלום עבור הדרכון, תעודה מזהה כמו: רישיון, תעודת זהות, דרכון אמריקאי ישן והכי חשוב: להביא את כל המסמכים התומכים בבקשתם!

הריאיון בקונסוליה או בשגרירות האמריקאית על מנת להנפיק או לחדש דרכון אמריקאי הוא שלב חשוב ורציני במהלכו תתבקשו לחתום על טופס אימות לכל הנתונים שרשמתם בטופס הבקשה.

חידוש דרכון אמריקאי אונליין - איך עושים את זה?

חידוש דרכון אמריקאי בדואר, מתייחס לכל מי שהנפיק דרכון אמריקאי במסגרת ה15 שנים האחרונות, הדרכון הקודם ברשותכם והוא הונפק לעשר שנים. אם הינכם עומדים בכלל התנאים, ניתן לחדש את הדרכון בדואר ללא הגעה לריאיון בשגרירות.

  • מילוי טופס לחידוש דרכון אמריקאי: חידוש דרכון אמריקאי נעשה באמצעות מילוי טופס DS82. טופס המכיל את כל הפרטים האישיים של מגיש הבקשה לחידוש הדרכון. את הטופס ניתן למצוא באתר השגרירות האמריקאית בישראל. שימו לב: הטופס כתוב באנגלית וכך יש למלא אותו.
  • תשלום אגרה טרם שליחת המסמכים: לאחר מילוי הטופס, יש לשלם אגרה בסך 130$, את התשלום יש לבצע באמצעות כרטיס אשראי.
  • שליחת הבקשה: לאחר מילוי הטופס ותשלום האגרה, יש לשלוח את הבקשה בדואר לשגרירות תל אביב או ירושלים ולצרף למעטפה את הטופס, אישור תשלום אגרה, אישור שליחת מסמכים ע"י דואר ישראל, את הדרכון האמריקאי הקודם ותמונת פספורט בסגנון אמריקאי חדשה.

לתשומת הלב, לאחר הגעת המסמכים לשגרירות, יונפק דרכון אמריקאי חדש וישלח לכתובת המגורים אשר צוינה בבקשה. חשוב לזכור: זמן הנפקת הדרכון היא ארוכה ואורכת בממוצע 8 שבועות מיום הגעת המסמכים לשגרירות.

אנחנו במאסטר ויזה מומחים בכל ההנחיות ונהלים הקשורים לחידוש הדרכון אמריקאי, ממלאים את הטפסים עפ"י הנחיות השגרירות ומלווים אתכם עד לקבלת הדרכון.

חידוש דרכון אמריקאי – דברים נוספים שצריך לדעת:

בשונה מטופס הנפקת דרכון אמריקאי, הטופס לחידוש דרכון אמריקאי הוא טופס DS 82 המכיל גם הוא את כל הפרטים האישיים ופרטי העיסוק של מגיש הבקשה, שם איש הקשר ועוד.

טופס זה נמצא באתר השגרירות והוא כתוב בשפה האנגלית. למרות האפשרות לפטור מראיון אנו ממליצים להגיע לפגישה בשגרירות בכדי להבטיח ולזרז את התהליך.

חידוש דרכון אמריקאי בדואר

אם הדרכון שלכם הונפק לפני פחות מחמש עשרה שנה לא תהיו זקוקים לריאיון אישי כלל ותוכלו לחדש את הדרכון באמצעות הדואר. לשם כך תידרשו לשלם אגרה בסך 130$ ולשלוח את הבקשה בצירוף כל הטפסים. עדיין ההמלצה שלנו: לפנות אל השגרירות או הקונסוליה.

שליחת הבקשה לחידוש דרכון אמריקאי בדואר ללא המסמכים הדרושים הנכונים עשויים לעכב את בקשתכם והפוך את הליך חידוש הדרכון למסורבל וארוך. היצמדות לנהלים האמריקאים והגעה עם כלל המסמכים הדרושים לריאיון בשגרירות מבטיחים חידוש דרכון אמריקאי בקלות ובזמן קצר! 

שירות מאסטר ויזה לחידוש דרכון אמריקאי מקצר ומייעל את התהליך באופן משמעותי!

מחסור בתורים זמינים – אז איך אנחנו מצליחים?

נכון להיום, עדין אין תורים זמינים סדירים להנפקת דרכון אמריקאי, שגרירות ארה"ב לא הצליחה לצמצם פערים בעקבות מלחמת חרבות ברזל.מעת לעת שגרירות ארה"ב מפרסמת תורים חדשים, בעקבות הביקוש הגדול לתורים ישנו קושי אדיר בתפיסת התור.

מאסטר ויזה מעסיקה צוות שלם אשר מחפש עבורך תור 24/7 בכל שעות היממה וסורק את מערכות השגרירות באופן שיטתי ועקבי, ברגע שאנחנו רואים תור פנוי – נכניס אותך באופן מיידי. לכן אנחנו יכולים להתחייב לראיון בשגרירות בטווחי זמנים שונים במידה ולא נצליח לקדם עבורך את הריאיון, נזכה אותך ב100% מדמי השירות אשר שילמת לנו!

לפירוט על המסלולים ועלויות לחץ על הכפתור האדום. 

יש לך שאלה בנוגע לדרכון אמריקאי?

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!