רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

לעבוד בארה"ב

גם אם אתם לא מפחדים מהחוק, כדאי שתקחו בחשבון כי עבודה בלתי חוקית בארצות הברית עתידה לגרור אי נעימויות, להיחשב כעבירה פלילית ולמנוע מכם בעתיד להיכנס את גבולות המדינה. רבים מחליטים לעבוד בארה"ב מיד אחרי השרות הצבאי או במהלך הלימודים הסטודנטיאליים ולו על מנת לגייס את מקסימום המזומנים במינימום זמן. מרבית מהישראלים בוחרים להוציא ויזת תייר לארה"ב ולעבוד ללא אישורים מתאימים תוך ביטול הסכנות ומחשבה לטווח ארוך.
לעבוד בארה"ב ללא אישורים כחוק הינה עבירה פדרלית לכל דבר ועניין, כך שאם אתם חושבים "לי זה לא יקרה", קחו בחשבון שגם אתם יכולים להיות חלק מהסטטיסטיקה.

העונשים לעוברים על החוק

לעבוד בארה"ב ללא אישורי עבודה ולהיתפס זו חוויה לא נעימה שללא ספק אף לא אחד רוצה להתנסות בה. הממשל האמריקאי נוקט בעונשים חמורים למי מאלו שנתפס עובד ללא אישור עבודה. חשוב לדעת כי ניתן כיום להנפיק אישורי עבודה כדת וכדין בדרכים מגוונות ועל כן עוד לפני שאתם לוקחים סיכון, בדקו האם אתם רשאים להנפיק אישורי עבודה.

  • גירוש מידי – אם נתפסתם עובדים ללא אישורים, תועברו במיידית אל מחלקת ההגירה ומשם תעלו על טיסה ישירה לישראל וזאת מבלי שיתנו לכם זמן לאסוף את חפציכם האישיים.
  • איסור כניסה מוגבל לארה"ב – מרגע תפיסתכם יוחתם שמכם ונקודה שחורה בדרכון תלווה אתכם לאורך הדרך. אתם יכולים לקבל סרוב כניסה לארה"ב למשך 5 או 10 שנים.
  • איסור כניסה לארה"ב לצמיתות – אם תתקבל ההחלטה על ידי רשויות ההגירה, הנכם יכולים לקבל איסור כניסה לצמיתות ועל מנת להתיר את הסנקציה שהופעלה נגדכם תאלצו לעבור בנבכי הבירוקרטיה ולשכנע (לעיתים בליווי של עורך דין) את הגורמים הרלוונטיים מדוע נכון להתיר לכם להיכנס לארה"ב חזרה, מה שיעלה לכם לא מעט כסף.

היו חכמים ומושכלים

חבר הציע לכם לטוס איתו לעבוד בארה"ב ואתם שוקלים זאת? גם אם הוא מבטיח לכם שלא יקרה כלום וכי אתם יכולים לעבוד עם ויזת תייר בלבד, אל תקחו את הסיכון ובררו לעומק מה אתם יכולים לעשות על מנת לעבוד בארצות הברית באופן חוקי ומשתלם.

נשמח לענות לשאלותיכם ולתת ייעוץ ראשוני חינם ללא כל התחייבות!

התקשרו : 1700-72-74-76 או השאירו פרטיכם ונציג יצור עמכם קשר

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!