רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

עידכון בנושא חידוש ויזה לבעלי ויזה שהונפקה לאחר 2008

אם גם אתם מעוניינים לחדש את הויזה שלכם לארצות הברית, חשוב שתדעו כי אותה הליך חידוש ויזה לארצות הברית אותו ביצעתם בפעם הקודמת, השתנה. מעוניינים לדעת כיצד גם אתם תוכלו לחדש את הויזה שלכם לאימפריה של הדוד סם, ללא מאמץ וללא בזבוז מיותר של זמן? התחילו לקרוא מאמר זה.

אז והיום – הגלגל התהפך

אם עד לפני מספר חודשים כל אחד שרצה לחדש את ויזת התייר שלו לארצות הברית, אם משום פקיעתה ואם משום שתאריך תפוגתה היה קרוב היה צריך להגיש בקשה לחידוש ויזה לארה"ב (160-DS), להמתין עד שיקבע לו ראיון ולהגיע לראיון בו יוחלט האם אכן תחודש הויזה (פחות או יותר אותה פרוצדורה המאפיינת כל אדם המבקש ויזה לארה"ב לראשונה) כיום, הדברים השתנו מקצה לקצה ואת רוב הבקשות ניתן להגיש באמצעות האינטרנט ללא הצורך בהגעה לשגרירות ארצות הברית בישראל.

האם אני צריך להגיע לשגרירות או לא?

אם הויזה שלכם הונפקה לאחר 2008 ובאותה שנה הייתם לפחות בני 14 שנים ואם עדיין לא חלפו 12 חודשים מתאריך פקיעת התוקף של הויזה ואינכם מחזיקים בויזה הכוללת את אחד המושגים הבאים:  clearance blanket או waiver תוכלו לבצע את כל הקשור אל הליך חידוש ויזה לארה"ב באמצעות השגרירות. כאן מדובר על תכנית מיוחדת שאינה מחייבת ראיון ומאפשרת לישראלים רבים לבצע את החידוש בקלות ובמהירות, ללא ההתייצבות בשגרירות ארצות הברית, צליחת התור הארוך והראיון המרגש.

שינויים חדשים: החל מעתה ניתן לחדש ויזה לארה"ב גם אם פג תוקפה  – עד 48 חודשים! 

חידוש ויזה לארה"ב – איך התהליך מתבצע?

כל שצריך הוא לוודא שאתם אכן מתאימים לדרישות של חידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון ולאחר מכן להיכנס לאתר שגרירות ארצות הברית, למלא את טופס 160-DS , לשלוח את הטופס לשגרירות (יחד עם המסמכים הנדרשים) ולהמתין עד קבלת תשובה האם אכן הויזה שלכם חודשה או שמא ממאנים לחדש לכם אותה. באם היא אושרה, תצטרכו לשלוח את הדרכון שלכם בדואר וזאת על מנת שהוא יוחתם או להגיע באופן אישי להחתים אותו.

הסיכונים והסיכויים

כיוון שפעולת חידוש ויזה לארה"ב שוות ערך לפעולת הוצאת ויזה חדשה לארה"ב, חשוב לקחת בחשבון שיש סיכוי שלא יחדשו לכם את הויזה, באם הטופס אינו מדויק ואם המסמכים המצורפים אינם מובילים לתמונת מצב שעיקרה שאינכם מסוכנים או עלולים להגר באופן לא חוקי לארצות הברית. מסיבה זו רבים פונים אל חברות מקצועיות, כמו למשל 'מאסטר ויזה' שמטרתן העיקרית היא להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם לויזה לארה"ב. המומחים הם אלו שממלאים בדייקנות את הטופס הנדרש ומוודאים שאכן כל המסמכים החשובים עומדים לרשותכם, כך שתוכלו להציג אותם בראיון או לשלוח אותם לשגרירות באם החלטתם על פרוצדורת חידוש הויזה לארצות הברית ללא ראיון.

כי היום לא לוקחים סיכונים ומבצעים את הליך חידוש ויזה לארצות הברית באופן המדויק והמקצועי ביותר בעזרתה של חברה חיצונית. במאסטר ויזה יבדקו שאתם אכן עומדים בכל הקריטריונים הנדרשים לתהליך חידוש ויזה ללא ראיון ויבצעו את כל הצעדים הנדרשים להגדלת סיכויי ההצלחה שלכם לקבלת ויזה. בהצלחה! 

רוצה שנחדש עבורך את הויזה?

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!