היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

מספר ביטוח לאומי אמריקאי – כל שיש לדעת

אם אתם אזרחי ארצות הברית או בעלי גרין קארד לארצות הברית חשוב שתקפידו על הוצאת כרטיס SSN. שכן, אם בעבר הלא רחוק אזרחי ארצות הברית יכלו לבצע פעולות שונות בישראל וזאת ללא מספר ביטוח לאומי אמריקאי, כיום קיימת החמרה בנושא ולא ניתן לבצע את אותן פעולות חשובות, כמו למשל פתיחת חשבון בנק בישראל וחידוש הדרכון האמריקאי ללא מספר זה.  

שהייה בארה"ב ללא SSN – מה זה אומר?

אם אתם מתכננים נסיעה לארצות הברית חשוב שתדעו שאם אין ברשותכם מספר ביטוח לאומי אמריקאי, לא תוכלו לפתוח חשבון בנק, לא תוכלו להירשם למוסדות החינוך, לא תוכלו לקבל שירות מספקי שירות אמריקאים, כמו למשל ספקי טלפון, חשמל ועוד. נכון להיום כל תושבי ארצות הברית ותושבי קבע המורשים להתגורר בארצות הברית של אמריקה זכאים להטבות כספיות רבות באם הם עובדים. בכדי לקבל את אותן הטבות אתם חייבים להיות בעלי מספר ביטוח לאומי אמריקאי (SSN).

אזרחים אמריקאים ללא SSN בישראל

אם אתם אזרחים אמריקאיים החיים בישראל חשוב שתכירו את חוק FATCA (נחקק בשנת 2010). המטרה של חוק זה היא למנוע מבעלי אזרחות אמריקאית שמתגוררים בישראל (ומדינות אחרות מחוץ לגבולות ארה"ב) להתחמק מאותו תשלום מס אליו הם מחויבים. חוק זה מחייב את הבנקים בישראל (וכל גוף פיננסי אחר), לדווח על חשבונות של אזרחים אמריקאיים ולספק לרשויות המס של ארה"ב את נתוני החשבון, הכוללים את שמות בעלי החשבון, הכתובת שלהם בישראל ובארה"ב והסכומים שהופקדו בחשבון. נכון לשנת 2016 ההסכם עליו חתמו ארה"ב וישראל מחייב את הדיווח בפועל של הגופים הפיננסיים בישראל לגבי כל מי שמחזיק בגרין קארד ובאזרחות אמריקאית. גופים אשר אינם מדווחים מסתכנים בקנס גבוהה ובפגיעה במוניטין שלהם.

הדיווח חל על כל אותם בעלי אזרחות אמריקאית שמחזיקים בחשבונות הבנקים שלהם סכום העולה על עשרת אלפים דולר. ישראלים המחזיקים באזרחות כפולה או בגרין קארד (גם אם מדובר על גרין קארד שכבר אינו בתוקף) חייבים להגיש דו"ח הכנסות שנתי ודו"ח הכולל את כל חשבונות הבנקים שיש ברשותו מחוץ לארצות הברית. בכדי לדווח תצטרכו למלא את טופס 9W בו תרשמו את כל הפרטים האישיים שלכם, כולל מספר ביטוח לאומי אמריקאי שעל חשיבותו הרבה אנו מדברים במאמר זה. כיוון שלא מדובר על מספר שמונפק אוטומטית יש אנשים רבים בעלי אזרחות אמריקאית או גרין קארד, להם אין מספר SSN. שכן, עד לפני מספר שנים, אנשים שחיו בישראל לא היו זקוקים לאותו מספר. כיום, לא ניתן להימנע ממנו. דבר חשוב נוסף אותו יש לקחת בחשבון הוא שכל אחד שמעוניין לחדש את הדרכון האמריקאי שלו, חייב באותו מספר ביטוח לאומי אמריקאי על מנת לחדש את הדרכון.

אז מה עושים? מתחילים בתהליך הנפקת מספר ביטוח לאומי אמריקאי (SSN). אם בעבר, ההנפקה בוצעה אך ורק בארצות הברית, הבשורה הטובה היא שכיום ניתן להנפיק גם בישראל את המספר וזאת  באמצעות קונסולית ארה"ב בירושלים וזאת באמצעות תהליך מילוי בקשה, איסוף מסמכים, תרגום המסמכים לאנגלית, הגשת כל המסמכים לקונסוליה, קביעת פגישה, הכנה לפגישה ועוד. משום מורכבות התהליך, רבים בוחרים לפנות אל חברת מאסטר ויזה המומחית בהוצאת מספר ביטוח לאומי אמריקאי, שירות הכולל גם הכנה מקדימה לפגישה בקונסוליה. בהצלחה!

רוצה שננפיק עבורך את מספר ה-SSN?

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!