רוצה לחיות בארה"ב? הנחה מיוחדת עד 13/10 תכנית הגרין קארד נפתחה!!

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
לא אושרת לא שילמת!*
הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​
קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה
צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

הטסת כלב לארה"ב לטובת רילוקיישן

חיית המחמד מהווה חלק בלתי נפרד מחייהם של רבים ולכן כאשר מגיע אותו הרגע בו מחליטים על רילוקיישן למדינה אחרת, רוב בעלי חיות המחמד אינם מוותרים על השגת ויזה לארה"ב גם לכלבלב שלהם. אז איך עושים זאת והאם הטסת כלב לארה"ב היא תהליך כה מורכב עד כי כדאי לוותר על אותה ויזה עבודה בארה"ב ולהישאר עם הכלב בישראל? התחילו לקרוא..

תקנות מדינת ישראל להטסת כלב

הטסת כלב לארה"ב למטרת רילוקיישן לארה"ב אמנם אינה מחייבת רישום באותה ויזה עבודה בארה"ב הניתנת לבני המשפחה, אך היא מחייבת תעודת בריאות בינלאומית המונפקת על ידי השירותים הוטרינריים. באם בעלי הכלבים אינם מצליחים להנפיק תעודה זו בישראל הם חייבים לפנות אל השירותים הוטרינרים בארצות הברית וליישם את ההנחיות שינתנו להם.

לא מוותרים על הדברים הבאים

תהליך הטסת כלב לארה"ב יכול להימשך מספר שבועות ופעמים גם מספר חודשים ולכן חשוב להיערך מראש. הדברים החשובים אותם יש לבצע טרם העלאת הכלב למטוס הם:

  • בדיקה יסודית – חשוב לבצע בדיקה וטרינרית. בנוסף, בחלק מהמדינות בארצות הברית דורשים תוצאות בדיקת דם לנוגדני כלבת.
  • תעודת בריאות – נכון להיום כל כלב היוצא מתחומי ישראל חייב להיות מלווה בתעודת בריאות אותו מנפיק וטרינר ממשלתי/פרטי.
  • חיסונים – חובה חיסון כלבת.
  • שבב – חובת שבב.
  • רישיון – תמיד יש לצלם העתקים לרישיון הכלב שברשותכם (ופנקס החיסונים שלו).
  • כרטיס טיסה – יש לקנות לכלב כרטיס טיסה ולשמור על הקבלה.
  • אגרה – ניתן למלא את הטופס ולשלם אגרת ייצוא כלבים אונליין בכתובת הבאה

הטסת כלבים בתא הנוסעים

כל חברת תעופה קובעת כללים שונים לגבי הטסת בעלי חיים במטוסי החברה. הכללים הנהוגים בחברות התעופה הגדולות והמאובטחות הם:

  • אישור ממדינת היעד – בדיוק כפי שביררתם לגבי ויזה עבודה בארה"ב כך גם תצטרכו לוודא שאתם מקבלים אישור כניסה לכלב לארה"ב וזאת על ידי פנייה אל משרד הבריאות האמריקני. חובה להציג בפני חברת התעופה אישורים להטסת כלב למדינת היעד (בדיוק כמו ויזה לארה"ב לבני האדם) והיתר להובלת הכלב ביעדי הביניים של הטיסות.
  • אישור מחברת התעופה – טרם רכישת כרטיסים יש לפנות אל חברת התעופה ולמלא בקשה של הטסת כלב לארה"ב בתא הנוסעים. הבקשה תמיד תכלול את הגודל והמשקל של הכלב וכיצד מתכננים לשאת אותו בטיסה.
  • משקל – ניתן להטיס כלבים ששוקלים עד שמונה קילוגרמים בתא הנוסעים.
  • כלוב – הכלב יצטרך לשהות בכלוב (כל חברת תעופה מפרסמת את המידות הרצויות של הכלוב), שיעמוד בתקנים מסויימים (חברת (IATA.
  • התנהגות – הכלב אינו יוכל לצאת מהכלוב במהלך כל הטיסה או לשבת על ברכי הנוסעים בשלב הנחיתה או ההמראה. בעלי הכלב צריכים לדאוג לכך שהוא לא ידיף ריח רע וחברת התעופה יכולה להורות על העברתו לתא המטען בכל שלב של הטיסה.
  • עלויות – פרמטרים המשפיעים על העלות הכוללת הם המשקל של הכלב, המזון בכלוב ותיק הנשיאה. העלויות המצויינות הן לגבי כיוון אחד (100-400$). התשלום נעשה באופן נפרד ממשקל הכבודה המותרת. באם יש לכם כרטיס פתוח, תצטרכו לשלם על שני הכיוונים, גם אם אין לכם תאריך חזרה מוגדר.לסיום, אפשרות נוספת היא הטסת כלבכם בתא המטען. כאן חשוב לוודא עם הוטרינר שלכם שהכלב אכן כשיר לטוס בחלק זה של המטוס ולוודא שכלי האחסון של הכלב בעת הטיסה יהיה סגור, חזק ויגן עליו בעת טלטלות המטוס. טיסה נעימה!

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!