רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

פתיחת עסק בארצות הברית

בחודשים האחרונים החלו אנשי עסקים רבים לחשב מסלול מחדש. זה מה שקורה כאשר אותה אימפריה (מדינה) בעלת האפשרויות העסקיות-מקצועיות-כלכליות הרבות מכולן פותחת את שעריה לאנשי עסקים מישראל. אנחנו מדברים, כמובן, על ויזת E2 לישראלים, שנכנסה לתוקף במאי 2019 ושינתה את המציאות מן הקצה אל הקצה.

מהות וזכאות

  • מהי ויזת משקיע בארה"ב E2? 
  • מדובר באשרת מגורים המאפשרת לישראלים פתיחת עסק בארצות הברית, המעסיק עובדים מקומיים ושצפוי להתקיים ולהתפתח לאורך זמן.
  • מי זכאי לקבל ויזה זו? על מנת לפתוח עסק בארה"ב, עליכם להיות בעלי דרכון ישראלי, יכולת עסקית ניהולית מוכחת, הון עצמי אשר יוקדש להשקעה בעסק קיים או חדש ואשר מותאם לצורכי העסק (נע בין עשרות למאות אלפי דולרים) ועוד.

פתיחת עסק בארצות הברית – מהם התנאים?

החלטתם לפתוח עסק בארה"ב? אין זה אומר שיש ערובה בנוגע להצלחה העסקית שלכם. יחד עם זאת, יש לתכנן ולהסתייע באנשי מקצוע שיוכלו לקדם ולסייע לכם בתהליך בדרך להצלחה העסקית. כמו כן, על מנת לפתוח עסק בארה"ב ישנן מספר דרישות / תנאים והתניות של ממשלת ארה"ב –

  • במידה ומדובר בישראלי בעל ויזת משקיע E2, חובת ההוכחה עליו שהוא אכן הבעלים של העסק העתידי. כמו כן, עליו להיות בבעלות של כ-50% לפחות על העסק.
  • על בעל העסק העתידי להעסיק בעסק בארה"ב אזרחים אמריקאים.
  • על העסק לעבוד בהתאם לתוכנית עבודה (לפחות 5 שנים)
  • על העסק להניב רווחים
  • על בעל העסק לפתוח חשבון בנק חדש בארה"ב על שם העסק שלו ולהקצות מכספו האישי לטובת העסק.

הערה – במידה והופסקה פעילות העסק / במידה והעסק נסגר, על בעל העסק לעזוב במיידית את ארה"ב, או לפעול בהקדם על מנת לשנות את מעמדו.

מסמכים ותכנית עסקית

  • אילו מסמכים יש להגיש בכדי לקבל את האשרה? ובכן, לא מעט. החל מדרכון, תעודת לידה, תעודת נישואין וקורות חיים, דרך הוכחת מקורות מימון, הערכת שווי פיננסי של העסק על ידי עו"ד, דו"ח תשלומי מס ב-5 השנים האחרונות ועד למסמכים הקשורים לעסק שעתיד להתנהל בארצות הברית, ביניהם רישיון עסק מאושר, מספר EIN, הסכם בעלות או שכירות על נכס, הסכמים עם ספקים ועוד.
  • מהי התכנית העסקית שיש להגיש? גולת הכותרת שעשויה (או עלולה) להכריע האם יאשרו לכם לפתוח עסק בארה"ב טמונה בתכנית העסקית שעליכם להגיש במעמד ריאיון הבקשה. על התכנית להיכתב באנגלית משפטית-עסקית, ועליה להכיל פרק מילולי ופרק פיננסי. בזה הראשון תתואר פעילות החברה, מחקרי שוק, אסטרטגיה עסקית, מתחרים, יתרונות יחסיים ועוד. בפרק השני יוצגו גובה ההשקעה, תקופת כיסוי ההשקעה הצפויה, התשואה המוערכת, תחזית שולי הרווח וכדומה. המלצה מכל הלב: אלא אם כתבתם בעבר בהצלחה תכנית עסקית באנגלית, אל תעשו זאת לבד. תנו למומחים לעשות זאת עבורכם.

ויזה לאנשי עסקים בארה"ב  – תשובות לשאלות נוספות

  • לכמה זמן ניתנת ויזת משקיע בארה"ב E2? הוויזה ניתנת ל-5 שנים, אך בהנחה והעסק עדיין פעיל בתום התקופה, ניתן לבקש הארכת שהייה שוב ושוב, ללא הגבלה.
  • האם אנשים נוספים יכולים להצטרף אליי אם בקשתי תאושר? אכן. בן / בת הזוג (נשואים או ידועים בציבור), ילדים עד גיל 21 וכן עובד מטעמכם שיזכה להטבות דומות.
  • מהי הטבת החינוך המוזל? ילדיהם של משקיעים שזכו לקבל את אותה ויזת החלומות לארה"ב זוכים להנחות בשיעור ניכר בלימודים אקדמאיים במכללות ובאוניברסיטאות השונות. לעיתים הלימודים יהיו ללא עלות כלל! הטבה שעשויה להיות שווה עשרות ואף מאות אלפי דולרים!
  • כיצד עוברים מאשרת E2 למגורי קבע – גרין קארד לארה"ב? לשם כך תצטרכו לעמוד בשני קריטריונים מרכזיים (ועוד כמה קטנים): השקעה של חצי מיליון דולר והעסקה של 10 עובדים מקומיים לפחות.
  • כמה זמן לוקח תהליך אישור הבקשה? בממוצע, בין 3 ל-5 חודשים, אך נמליץ להקדים ולבצע אותו ללא דיחוי נוסף על מנת שתוכלו לעבור לארה"ב ללא עיכובים.
  • האם כדאי לעשות את התהליך באופן עצמאי? חד משמעית – לא. התהליך ארוך וכולל שלבים רבים שכל אחד עלול להכשיל אתכם בדרך. היעזרו בחברה מקצועית מהתחום.

מעוניין בויזת E2 משקיע לארה"ב?

עשוי לעניין אתכם

מיסוי אמריקאי

מיסוי אמריקאי

מיסוי אמריקאי – דיווח מס הכנסה אמריקאי על פי שיטת המיסוי האמריקאית, חובת דיווח המס חלה גם על בעלי אזרחות אמריקאית, גם על מחזיקי גרין

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!