רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!

סוגי ויזות לארה״ב

מאמרים מומלצים

מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

ויזת E2 - ויזת משקיע – השקעה לעתיד מבטיח

מאסטר ויזה הינה חברה ותיקה עם שנים של ניסיון בהוצאת ויזות לארצות הברית וכן ויזת משקיע מסוג E2. פנו אלינו עוד היום וגם אתם תוכלו ליהנות משירות מהיר, מקצועי וסיכויים גבוהים לקבלת ויזת E2.

מעוניינים לחיות בארה"ב לתקופה העולה על 5 שנים? תכירו את ויזת "החלומות" – ויזת משקיע לארה"ב E2

אנחנו אוהבים את מדינת ישראל עד אין קץ, ומדינה זו היא ביתנו מאז ולתמיד. אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח: ארצות הברית מציעה שלל אפשרויות השקעה, פוטנציאל רווחים נאה, ביורוקרטיה מופחתת וסיכון, באופן יחסי, נמוך. אז נכון שהבית הוא כאן בישראל, אבל הכסף? אותו כדאי להשקיע לפי השכל ולא לפי הלב. בדיוק בנקודה הזאת נכנסת ויזת E2 לישראלים לתמונה ואיתה גם חברת מאסטר ויזה.

מהי ויזת E2?

שיתוף פעולה פורה של לשכות המסחר בישראל וארצות הברית הוביל לחקיקה המאפשרת לאזרחי ישראל לקבל אשרת עבודה בארה"ב – אשרה באמצעותה הם יוכלו לקדם את אותו עסק בו הם יבחרו להשקיע בארצות הברית. מנגד, אזרחי ארה"ב יהיו זכאים לאשרת עבודה זמנית בישראל – אשרת עבודה B5, וזאת על מנת לקדם עסק בו הם החליטו להשקיע בישראל. חשוב לדעת שהקונסול האמריקאי בישראל אשר אחראי על הענקת הויזות, מעוניין לראות שבעל העסק הישראלי מתכנן להשקיע השקעה בלתי חוזרת בארה"ב, דבר שיוכיח את כוונתו האמיתית שהוא אכן מעוניין בבניית עסק משגשג בארה"ב ולא רק באותה ויזת E2 לארה"ב. דבר נוסף שחשוב לדעת הוא שעסקים בתחום מניות, נדל"ן ובורסה אינם זכאים לאותה ויזת משקיעים מסוג e2.
.

במילים אחרות, בויזה מסוג E2 (ויזת משקיע), העסק שהוגשה בגינו הבקשה עבור ויזת משקיע עשוי להיות עסק בעל פעילות עסקית בארה"ב כבר מספר שנים, עסק קיים, או לחילופין, אופציה אחרת היא פתיחת עסק חדש בארצות הברית. יחד עם זאת, על מבקש ויזת E2 להיות הבעלים של כ-50% לפחות מהעסק.

מה ויזה משקיע E2 מקנה לבעליה?

אשרת ההשקעה האמריקאית מעניקה לבעליה שלל הטבות, שניתן לתרגמן לסכומי כסף גדולים. בראש ובראשונה, היא מקנה מספר ביטוח לאומי (בדיוק כפי שלכלל אזרחי ארצות הברית יש), אשר מעניק לבעל האשרה שלל הטבות וזכויות כלכליות. בנוסף, היא מאפשרת רכישת דירה (לרבות קבלת הלוואה לצורך כך או לצרכים אחרים), הבאת עובדים מישראל, הגירה של בני המשפחה ועוד. האשרה ניתנת לרוב לתקופה של 5 שנים, וניתן להאריכה בהתאם לנסיבות הכלכליות, העסקיות ואחרות. ניתן לומר בפה מלא, שאחוז ניכר מתושבי החוץ שזכו לאשרה זו, בחרו להשתקע בארצות הברית ולהישאר שם לשנים ארוכות ואף לשארית חייהם. כמובן שאין חובה להתגורר בתחומי ארה"ב בתקופה זו, אלא רק להמשיך להפעיל את העסק המדובר.

היות ומדובר בויזת השקעה בארה"ב יש צורך להציג תוכנית עסקית מפורטת המוכיחה כי העסק אכן יכול לתרום כלכלת ארה"ב ואף לפתח מקומות עבודה לשוק המקומי, הבקשה אכן מתבססת על התכנת העיסקית לכן חשוב לעשות זאת בעזרת מומחים, המעודכנים בקריטריונים מטעם השגרירות ובעלי ניסיון בתחום.

כמו כן, גרין קארד על בסיס השקעה  מקנה לבעליה לעבוד ולגור בארצות הברית לצד ניהול ופיתוח עסק שהושקעו בו לא מעט כספים. ויזת E2 ניתנת לתקופה של עד 5 שנים וניתן לחדשה ללא כל הגבלת זמן, כל עוד מחזיק הויזה עומד בדרישות הרלוונטיות והעסק עדיין פעיל.

ויזת E2 לישראלים המשקיעים בארה"ב

אז תכירו את אשרת השהייה וההשקעה החדשה בארה"ב, ששינתה כליל את חייהם של מאות אלפי אנשים מכל רחבי העולם. הוויזה המדוברת מאשרת לבעליה להשקיע מכספו בעסק פעיל בתחומי ארה"ב, או לחילופין לפתוח עסק מקומי. אין צורך בהשקעה של מאות אלפי דולרים (בניגוד לעבר), אלא רק בהשקעה מינימאלית ובהוכחה שהעסק עתיד לספק מקומות עבודה לשוק המקומי, וכן שלמגיש הבקשה יש את ההכשרה המקצועית והיכולת להוביל את העסק לאורך זמן. מה למשל? ובכן, מסעדות נכללות בקטגוריית האשרה המבוקשת. חנויות ועסקי קמעונות ומכירה. אפילו אם אתם מעצבי שיער ומתחשק לכם על התסרוקות של האמריקאים, הוויזה מיועדת בדיוק בשבילכם! נשמע פשוט, לא? אז זהו, שבארצות הברית, אחת המדינות המבוקשות ביותר בעולם להגירה, זה אף פעם לא קל! אבל בהחלט שווה את המאמץ..

האם גם אתם זכאים לויזה מסוג E2?

ויזת E2 לישראלים להסכמי האשרות בין ארצות הברית למדינות ברחבי העולם, כך שיש לבדוק באופן פרטני לגבי הדרכון שברשותכם. לגבי הישראלים, בראשית שנת 2018 נחתם הסכם בין ארצות הברית לישראל המאפשר קבלת ויזה e2 לארה"ב.

מתכוננים לקראת ויזת משקיע - אלו המסמכים שצריך

רשימת המסמכים הנדרשים להגשת בקשה לויזת משקיע E2 יכולה להשתנות מעט תלוי בנסיבות האישיות שלך ובנסיבות העסק שאתה מתכנן להשקיע בו. עם זאת, להלן רשימה כללית של המסמכים הנפוצים ביותר:

מסמכים אישיים:

  • דרכון תקף
  • תמונות פספורט
  • טפסים DS-156E ו-DS-157
  • תעודת לידה
  • תעודת נישואין (אם רלוונטי)
  • תעודות השכלה ודיפלומות
  • היסטוריית תעסוקה
  • הוכחת ביטוח בריאות
  • תצהיר תמיכה כלכלית
  • הוכחת קשרים למדינת הבית (ישראל)

מסמכים עסקיים:

  • תוכנית עסקית מפורטת
  • הוכחת מקור כספי ההשקעה
  • דו"חות כספיים של העסק (אם קיים)
  • רישיונות ועסקים ורישיונות מתאימים
  • חוזי שכירות או רכישה
  • רשימות עובדים ותשלומי משכורות (אם רלוונטי)
  • תכניות שיווק
  • הוכחת יכולת לנהל באופן פעיל את העסק בארה"ב

מסמכים נוספים:

  • תוצאות בדיקות רפואיות
  • תצהיר פלילי
  • מכתבים המלצה

חשוב!

  1. זו רשימה כללית ואין להסתמך עליה לצורך ייעוץ משפטי ספציפי. מומלץ בחום להתייעץ עם עורך דין המתמחה בהגירה לארה"ב כדי לוודא אילו מסמכים נדרשים במקרה שלך.
  2. כל המסמכים חייבים להיות מתורגמים לאנגלית באופן רשמי.
  3. יתכן שתידרשו לספק מסמכים נוספים בהתאם לנסיבות שלך.

מאסטר ויזה – הדרך הנוחה, המהירה והבטוחה לאשרת השקעה בארצות הברית​

רגע לפני שניפרד, זה הזמן להכיר את החברה שהופכת את הבירוקרטיה הכרוכה בהשגת ויזת E2 לישראלים לפשוטה מאי פעם! חברת מאסטר ויזה. חברה זו מציגה ניסיון רב בכל הקשור אל הדרישות הרבות של האמריקאים לוויזה זו, לרבות טפסים, אישורים, תלושים, הוכחות, תמונות, חשבונות ועוד.

אם אתם שואלים את עצמכם אם ניתן לעשות את הכול בלי העזרה של מאסטר ויזה, אז התשובה היא כן. אך לבטח זה ייקח לכם הרבה יותר זמן, יגזול מכם מאמץ רב, וסיכויים לא מעטים שתשגו לאורך הדרך, תחסירו אלמנטים הכרחיים ותגרמו לתהליך להיראות מייגע ומתמשך אפילו יותר.

המקצוענים של מאסטר ויזה ישמחו לענות על שאלותיכם.

אין שום סיבה שתעבדו קשה, תנו לצוות המומחים של מאסטר ויזה לעבוד בשבילכם!

רוצה להקים עסק בארה"ב ולקבל ויזה מיוחדת?

רוצה לעבוד בארה"ב באופן חוקי?

השאר פרטים כעת >>

השאר פרטייך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!