רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

ויזה חדשה לישראלים בארה"ב

גבירותיי ורבותיי יזמים ובעלי עסקים, היסטוריה! ה-1 למאי שנת 2019 ייזכר לעד כיום ששינה כליל את חוקי המשחק במערכת היחסים בין ישראל לארצות הברית. ויזת חדשה לישראלים בארה"ב – ויזת משקיע בארה"ב E2 – ברוכים הבאים למהפכה!

מהי ויזת משקיע E2?

זוהי למעשה ויזה חדשה לישראלים בארה"ב המעוניינים לפתוח עסק בארה"ב (או לרכוש עסק קיים), ולהשקיע מכספם בהקמתו ותפעולו. הויזה מאפשרת לכל אדם בעל הון עצמי מספק ועסק פעיל, או עסק בהתהוות, להתגורר (בכפוף לתנאים ודרישות שיפורטו בהמשך), יחד עם בני משפחתו בתחומי ארצות הברית וליהנות ממגוון רחב של יתרונות והטבות השמורים לתושבי ואזרחי המדינה.

בכדי להבין את המשמעות האדירה של ההסכם שנחתם בין שתי המדינות, נספר שרק 21 מדינות בעולם נהנות מהסכם דומה עם ארה"ב, המעניק לאזרחיהן אפשרות ריאלית לעבור לארה"ב לאורך זמן וזאת במטרה לפתוח עסק בארה"ב.

אין ספק, ההסכם שנחתם אחרי שנים ארוכות של משא ומתן מפרך בין משרדי החוץ וההגירה של המדינות, הינו אבן דרך יקרה מפז, אשר עתידה לשנות את חייהם של ישראלים רבים.

ויזה חדשה לישראלים – מהם היתרונות הגדולים של האשרה המופלאה?

האשרה החדשה מאפשרת לאנשי עסקים ומשקיעים לעבור לארה"ב ומעניקה לזכאים שלל יתרונות נפלאים ומשני חיים. היתרון הגדול מכולם, הוא ללא ספק האפשרות לחיים בארה"ב ללא הגבלת זמן (הויזה אמנם ניתנת לתקופה של 5 שנים, אך ניתן להאריכה שוב ושוב, במידה והעסק עדיין פעיל ועומד בקריטריונים שנקבעו על ידי רשויות ההגירה). אפשרות זו חלה על מבקש האשרה, על בן / בת זוגו / זוגתו, ועל כלל ילדיהם מתחת לגיל 21 (ביום הגשת הבקשה). נבהיר כי האפשרות אינה מחייבת, ואם ירצה בכך, מקבל האשרה יוכל להמשיך להתגורר בישראל או בכל מדינה בה יחפוץ.

במידה ובעל אותה ויזת החלומות לארה"ב יתגורר בארה"ב, ילדיו יהיו זכאים לחינוך בבתי ספר ציבוריים ללא עלות או בהנחה משמעותית. זאת ועוד, לבן או בת הזוג יתאפשר לעסוק בכל תחום פעילות למעט עבודות ממשלתיות שונות. גם המעברים בין ארה"ב לישראל עתידיים להיות פשוטים ונוחים עבורך ועבור בני משפחתך. ואם זה לא מספיק, אם מקבל האשרה חפץ בכך, הוא יוכל להעניק אשרה זהה לעובד ישראלי מטעמו, שיזכה לכלל ההטבות שהוזכרו. מה יש לומר? אשרה שמשנה חיים.

מה צריך כדי לקבל ויזת E2?

כאמור, E2 היא ויזה חדשה לישראלים המעוניינים להשקיע מהונם להפעלת עסק בארה"ב. העסק צריך להיות פעיל בעת הגשת הבקשה. גובה ההשקעה הנדרש אינו חד משמעי ותלוי במהות העסק. נקודה חשובה היא החובה להוכיח שמדובר בעסק שיצריך העסקת עובדים מקומיים (אחד לכל הפחות) ואשר עתיד לספק רווחים כספיים מעל לשכר המינימום הקבוע בחוק האמריקאי. בנוסף, על מבקש האשרה להצהיר שבמידה והעסק לא ימשיך לפעול 5 שנים מיום קבלת ההיתר, ישוב הוא לישראל ללא עיכוב.

בשורה התחתונה, לא בכדי הקהילה העסקית בישראל רועשת וגועשת בעקבות השינוי המבורך. ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות פותחת את שעריה למוח הישראלי. כל שנותר לכם הוא לחטוף את ההזדמנות בשתי ידיים… בהצלחה!

מעוניין בויזת E2 משקיע לארה"ב?

מאמרים נוספים

fatca

מה זה FATCA?

מה זה FATCA? שמעתם לאחרונה את המילה FATCA ואין לכן מושג במה מדובר? ובכן, אם אתם אזרחים אמריקאים או מחזיקים בגרין קארד, כדי שתזקפו אוזניים

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!