היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

הנפקת מספר SOCIAL SECURITY חדש

אתם אזרחים אמריקאים או בעלי גרין קארד המתגוררים בישראל ושמעתם שלאחרונה שאתם זקוקים למספר social security אמריקאי? אם הדרישה הזאת מבלבלת אתכם כי מעולם לפני כן לא ידעתם שאתם זקוקים למספר זה, מאמר זה יעשה לכם סדר בעניינים.

מספר סושל סקיורטי: תעודת הזהות האמריקאית

Social Security Number, או בקיצור SSN, מקביל למספר התעודת זהות הישראלי, ומונפק על ידי הביטוח הלאומי האמריקאי. המספר מוענק לכל אזרח אמריקאי המתגורר בארה"ב, ובלעדיו לא ניתן לבצע פעולות בסיסיות כמו פתיחת חשבון בנק, הנפקת כרטיס אשראי והוצאת רישיון נהיגה, וכן לקבל הטבות שונות מהממשל. בעוד שמספר ת"ז ניתן לכל אזרח ישראלי באופן אוטומטי עם לידתו, את מספר הסושל סקיורטי האדם צריך להוציא באופן עצמאי, בסניף הביטוח הלאומי במקום מגוריו.

מדוע אזרחים אמריקאים שחיים בישראל צריכים מספר social security?

אם כבר אינכם מתגוררים בארה"ב, או שבכלל נולדתם בארץ ואתם אזרחים מתוקף הוריכם או בני זוגכם, או שהוצאתם בעבר גרין קארד לצורך עבודה בארה"ב – למה שתצטרכו מספר סושל סקיורטי? חקיקה חדשה מהשנים האחרונות מחייבת אתכם להוציא מספר זה. בלעדיו לא תוכלו להוציא דרכון אמריקאי חדש, ובנוסף, אתם  זקוקים למספר כדי לדווח לארה"ב על חשבונות הבנק וההכנסות שלכם בישראל. חקיקה בשם FACTA משנת 2010, שתקפה בישראל מאוקטובר 2016, אומרת כי הבנקים במדינות מחוץ לארה"ב מחויבים לדווח לרשויות המס האמריקאיות על חשבונות והכנסות של אזרחים אמריקאים.

לפיכך, אזרחים אמריקאים המתגוררים בישראל מחויבים לדווח לארה"ב על חשבונותיהם והכנסותיהם בארץ. אדם שלא מדווח צפוי להקפאת חשבונו ואף לקנס גבוה מאד. כדי לדווח, יש למלא טופס בשם W9, וכדי למלא את הטופס, חובה להחזיק מספר סושל סקיורטי.

הנפקת מספר סושיאל סקיורטי

כדי להנפיק מספר social security, יש לבצע תהליך ארוך הכולל מילוי טפסים שמורידים מאתר הביטוח הלאומי האמריקאי, איסוף כל המסמכים הרלוונטיים (תעודת לידה, תעודת סיום תיכון, אישור עבודה בארה"ב וכיוצא בזה) וקביעת ראיון בקונסוליה האמריקאית. עוד לפני כל זה, יש לפנות לביטוח הלאומי האמריקאי כדי לקבל אישור להוציא את המספר.

מאחר שהתהליך עשוי לקחת בין חצי שנה ועד שנה וחצי (תלוי אם נולדתם בישראל או בארה"ב) והוא כרוך בהרבה ביורוקרטיה סבוכה, מומלץ לבצע אותו בעזרת איש מקצוע. כאן מאסטר ויזה יכולים לבוא לעזרתכם: לחברה ניסיון רב בעולם הוויזות לארה"ב, כולל הוצאת מספר סושל סקיורטי. נציגי החברה יעשו עבורכם את כל הבירורים, יעזרו לכם במילוי הטפסים ואיסוף המסמכים, ויסייעו בקביעת הפגישה בקונסוליה והכנה לקראתה. צריכים להוציא מספר סושל סקיורטי בדחיפות? פנו אלינו עוד היום.

באותו נושא

fatca

מה זה FATCA?

מה זה FATCA? שמעתם לאחרונה את המילה FATCA ואין לכן מושג במה מדובר? ובכן, אם אתם אזרחים אמריקאים או מחזיקים בגרין קארד, כדי שתזקפו אוזניים

קרא עוד »

שירות לאזרחים אמריקאים

שירות לאזרחים אמריקאים יש לבחור סוג שירות: הנפקת דרכון אמריקאי הוצאת מספר Social Security הוצאת אזרחות אמריקאית לילד חידוש דרכון אמריקאי דחוף שחזור תעודת לידה

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!