רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

ויזה לאנשי עסקים בארה"ב

עשרות אלפי אנשי עסקים בישראל מדברים כבר מספר חודשים רק על דבר אחד – ויזת  החלומות לארה"ב, אותה ויזה המיועדת לאנשי עסקים ישראלים בארה"ב, אותה ויזה שהחלה לפעול ב-1/5 ונחשבת לחדשות המסעירות ביותר בעולם העסקי זה שנים ארוכות, ויזת ה- E2 לישראלים. מהי אותה ויזה לאנשי עסקים בארה"ב? כיצד מתנהל תהליך הגשת הבקשה לאשרה? אילו מסמכים יש להמציא? על כך ועוד – בכתבה הבאה.

ויזה חדשה לישראלים בארה"ב  – ויזת E2 – מידע כללי

ויזת משקיע לארה"ב E2 היא תוצאה של הסכם אשרות שנחתם בין ישראל לארה"ב אחרי שנים של מו"מ מפרך, ובמרכזו האפשרות ההדדית להגר בין המדינות לצורכי השקעה עסקית-כספית. במילים אחרות, ישראלים אשר יוכלו וירצו להשקיע מהונם הפרטי להקמת או לתפעול עסק קיים בתחומי ארה"ב, יוכלו לקבל את האשרה וליהנות מהטבות רבות השמורות לאזרחי המדינה.

ויזה לאנשי עסקים בארה"ב – הדרך אל האושר

בקשת ויזה לאנשי עסקים בארה"ב מתחילה מפגישת ייעוץ עם עו"ד המתמחה בתחום ההגירה לארה"ב ובקיא בדרישות ויזת E2 לישראלים. בשלב זה, יש להתחיל לבנות אסטרטגיה עסקית המשלבת בין יכולות ורצונות מבקש האשרה, במקביל לדרישות הסף של רשויות ההגירה האמריקאיות. לאחר מכן יש לאסוף את כלל המסמכים הנדרשים בעת הגשת הבקשה, ביניהם מסמכים אישיים (דרכון, ויזה נוכחית, תעודת לידה ונישואין, דו"ח תשלומי מס, הוכחת מקור מימון ועוד) ועסקיים (תעודת התאגדות, רישיון עסק מאושר, מספר EIN לתשלומי מס, הסכמי ספקים ועוד). לאחר בחינת המסמכים, יש למלא טפסים ממשלתיים אותם יש לצרף לבקשה. בשלב הבא ייערך למגיש הבקשה ריאיון בשגרירות ארה"ב, אליו מומלץ להיערך מראש. מומלץ להגיע בליווי עו"ד ליום הריאיון בשגרירות ארה"ב.

התכנית העסקית – דיווח מדויק חובה!

את החלק הקשה השארנו לסוף – התכנית העסקית. ויזת עסקים E2 אינה מיועדת לכל אדם אשר מעוניין לפתוח עסק בארה"ב המוגדר כקטן או בעל רמת סיכון גבוהה. האמריקאים מחפשים השקעה אשר תספק מקומות עבודה למקומיים והכנסות כספיות למדינה לאורך זמן, ועל כך מושתתת אותה תכנית עסקית שעליכם להגיש, ואשר אמורה להבהיר את מהות העסק, תחזיות כספיות, תכנונים שונים, הכנסות והוצאות, אלמנטים שיווקיים ותפעוליים, פן טכנולוגי ועוד. באם מדובר בעסק פעיל, יש להציג דו"חות כספיים שונים. את התכנית יש להגיש במעמד הריאיון. נבהיר למען הסר ספק – כל דיווח כוזב, חסר או לא מדויק עלול להביא לפסילת בקשתכם על הסף ולמנוע מכם אפשרות עתידית לקבלת גרין קארד לארה"ב. דווחו את האמת, כל האמת ורק האמת.

ויזה לאנשי עסקים בארה"ב דורשת השקעה כספית בגובה משתנה על פי מהות העסק. היא גם מחייבת העסקת עובד מקומי אחד לפחות בתנאים הכפופים בחוק האמריקאי. אם אינכם עומדים בדרישות סף אלו, מוטב שלא תבזבזו את זמנכם ומאמציכם היקרים. ואפרופו זמנים, נספר שזמן ההחלטה מרגע תחילת תהליך הבקשה ועד לסיומה אורך כ-4-5 חודשים בממוצע, אם כי בשל ריבוי הבקשות הצפוי, עלול להתארך אל מעבר לכך.

אז היערכו בהתאם, אל תפספסו שום פרט או מסמך, היעזרו במשרד המתמחה בתחום ההגירה וצאו לחיים חדשים ומלהיבים – אתם ומשפחתכם! בהצלחה!

רוצה מידע נוסף?

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!