רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

ויזת משקיע לארה"ב

ויזת משקיע לארצות הברית מיועדת לאנשים שמעוניינים לשהות בארצות הברית לתקופה של יותר משלושה חודשים אם למטרת הקמת עסק חדש או למטרת תפעול עסק קיים. נכון לשנת 2018 ויזת E2 נחשבת לאחת מהויזות היוקרתיות והנחשקות ביותר וזאת משום שהיא מאפשרת מגורים, עבודה ותעסוקה בארצות הברית לתקופה ארוכה עם אפשרות הארכה מדי תקופה.

ויזת משקיע לארצות הברית ואמנת E2 לישראלים

רבים אינם מודעים לעובדה שויזת משקיע E2 היא האשרה הנחשקת ביותר. נכון להיום קיימת אמנה שעיקרה קידום השקעות על ידי אזרחים זרים ועליה חתומות שמונים מדינות מרחבי העולם. אזרחי אותן מדינות שחתמו על האמנה יכולים לחפש את אותו עסק אמריקאי פעיל בו הם מעוניינים להשקיע את הונם וזאת על מנת לשפר אותו ולקדם באמצעותו את עסקיהם האחרים או לבחור ולהקים עסק חדש.  

ויזת משקיע לארה"ב  – קריטריונים לישראלים

אז מי הם אותם משקיעים שיכולים להגיש בקשה לאותה ויזת משקיע לארה"ב המכונה גם אשרת משקיע E2? משקיעים שיכולים לקנות לפחות 50% מאותו העסק בו הם מעוניינים להשקיע (קיימת חובת הוכחה של 50% בעלות), בעלי אזרחות ישראלית, שמשקיעים או השקיעו בעבר בעסק אמריקאי, שמפעילים ומנהלים עסק מסחרי פעיל, בעלי יכולות ניהוליות וכאלו המעוניינים לפתח את העסק ולהשקיע בו הון שיאפשר את התפתחותו (סכום ההשקעה צריך להיות גבוה יותר מסכום השולי).

ויזת E2 לארצות הברית – חשוב לדעת

  • אזרחי ישראל – אתם זכאים להגיש בקשה לויזת משקיע לארצות הברית.
  • השקעה קודמת בארה"ב – אינכם יכולים להגיש מועמדות לויזת משקיע אלא אם יש לכם השקעות קיימות במדינה זו או שאתם בשלבים מתקדמים של השקעה בחברה הממוקמת בארצות הברית (או בעסק).
  • חברה ישראלית – אם אתם מעוניינים להשקיע אך מוגדרים כחברה (לא אדם פרטי), אזי, תהיו חייבים להוכיח שהחברה בבעלות של 50% של אותם בעלים ששוהה בארה"ב ושיש לבעלים אזרחות של מדינה החתומה באמנה. הבעלים יהיה חייב להיות בסטטוס Non-immigrant.
  • זמן שהייה ויזת משקיעים תאפשר לכם לשהות בארצות הברית 5 שנים (בשלב הראשון). לאחר מכן ניתן יהיה להגיש בקשת הארכת שהייה (החידוש האוטומטי הוא בדרך כלל ל-5 שנים נוספות ואין הגבלה לכמות בקשות הארכה).

תהליך בקשת אשרת משקיע לארה"ב

תהליך הבקשה בעבור ויזת משקיע לארה"ב אורך מספר חודשים ומחייב הגשת בקשה לסוג זה של ויזה, תכניות עסקיות, מסמכים ואישורים פיננסיים, מסמכים אישיים ועוד. כיוון שרוב המשקיעים מעוניינים למקסם את התהליך ולבצע אותו על הצד הטוב ביותר, הם נעזרים בחברות המספקות שירות מקיף בכל הקשור אל קבלת אשרות לסקטור העסקי והמגזר הפרטי, כמו למשל חברת מאסטר ויזה. שיהיה בהצלחה!

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!