רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

ראיון בשגרירות ארצות הברית למטרת ויזה - טיפים

עברתם את השלב הראשון וזומנתם לראיון? כל הכבוד! שיחקתם אותה! עכשיו יהיה עליכם להתכונן לקראת היום הגדול שיקבע האם תצליחו להשיג את היעד ולאחוז בוויזה המבוקשת – או שלא. ואם לא, זה יהיה מאוד מצער, אחרי הכל, אתם מאוד רוצים את הוויזה והשקעתם בתהליך לא מעט זמן ומאמצים.
אז איך תצליחו לעבור את הראיון בשלום ולהשיג את מטרתכם? לפניכם כמה טיפים יעילים שחשוב להפנים וליישם בזמן אמת.

טיפים יעילים שיסייעו לכם לעבור את הראיון בצורה חלקה

הנה עולה לו יום חדש וזהו יום יוצא דופן – היום בו עליכם להגיע אל השגרירות ולעבור את הראיון החשוב שיקבע האם תוכלו להיכנס לארה"ב. אז איך תתכוננו הכי טוב שאפשר? מיד תדעו.

לפניכם 5 טיפים ליום החשוב שלכם:

1. הגיעו לפני הזמן

הקפידו להגיע אל שגרירות ארה"ב כרבע שעה–חצי שעה לפני הזמן שנקבע לכם. אם אתם מאחרים כרוניים יהיה עליכם לעשות מאמץ מיוחד. זכרו שלא מיד מקבלים אתכם ושעליכם לעבור בידוק בטחוני, לקיחת טביעות אצבעות (אם אתם בני 14-80) ושעליכם לעבור שלבים נוספים.

2. הגיעו רק עם הפריטים ההכרחיים

אין להיכנס לראיון עם מכשירים טכנולוגיים, אבקות, נוזלים, כלי נשק, מצתים ותיקים. מה כן צריך להביא? הביאו אתכם את המסמכים הנחוצים, את הדרכון ואת הארנק. כמו כן, יש להביא עט ואפשר להביא ספר (אולי תאלצו להמתין). חשוב לציין כי על הדרכון שלכם להיות נקי ושיש להציג אותו ללא מסמכים אחרים ובלי עטיפה.

3. הביאו אישורים רפואיים

אם אתם מבוגרים או סובלים מבעיה רפואית יהיה עליכם להגיע עם מלווה ורצוי שתביאו אתכם מכתב מרופא שמאשר זאת. על המכתב להיכתב בשפה העברית. חשוב לוודא כי הכתב יהיה ברור וקריא (במידה והכתוב לא יהיה ברור הבקשה עלולה להיפסל). כמו כן, יש להדפיס את האישור על לוגו בצירוף חתימה של הרופא.

4. התלבשו בהתאם

אינכם צריכים להגיע עם חליפה מחויטת, אך כן צריך להקפיד על לבוש מכובד, כלומר לא חושפני ולא זרוק. חשוב מאוד להגיע לראיון מגולחים (אם אתם גברים), לא ללעוס מסטיק במהלכו, לא להיות עם משקפי שמש על עיניכם וכו' או כל אלמנט אחר שעלול לשדר חוסר כבוד.

5. התנהגות

ברגע שתכנסו אל שגרירות ארה"ב יהיה עליכם להתנהג בנימוס ובכבוד. אל תרימו את קולכם, ענו בסבלנות, היו תמציתיים וממוקדים בתשובותיכם, אל תקטעו את הקונסול ודברו אמת בלי לשאול שאלות מיותרות ובלי לנדב מידע שאינו קשור לשאלה. כמו כן, אל תנסו להתחכם או להצחיק ואם לא הבנתם שאלה כלשהי בקשו מהקונסול שישאל אותה שוב. נוסף על כך, הקפידו לברך את העובדים לשלום ושימו לב לשפת הגוף שלכם – ידיים שלובות למשל או חוסר יצירת קשר עין עשויים לצור תחושה שאתם מסתירים משהו. המלצה נוספת - אל תשכחו לחייך כשהדבר מתבקש.

רוצה ויזה לארה"ב?

באותו נושא

מהו הראיון בשגרירות ארה"ב

מהו הראיון בשגרירות ארה"ב ארה"ב היא יעד מועדף על ישראלים, המבקשים לעבוד, לבקר או לטייל בתחומיה. בכדי להיכנס לתחומיה של ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות זקוק

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!