רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוזלת עד 08/09 אל תפספסו את ההזדמנות!

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
לא אושרת לא שילמת!*
הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​
קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה
צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

חידוש גרין קארד

כל מה שצריך וחשוב לדעת על תהליך חידוש תושבות קבע – גרין קארד בכתבה שלפניכם

תושבות קבע מוענקת על ידי רשויות ההגירה בארצות הברית לכלל הזכאים לכך לתקופה של 10 שנים. במהלך תקופת זמן זו, רשאי כל אזרח זר המחזיק בתושבות הקבע, להתגורר, לעבוד וללמוד בכל רחבי הברית, ואף לצאת ולהיכנס למדינה באופן חוקי ומבלי להידרש להנפקת ויזה (אשרת כניסה). בכתבה שלפניכם נעסוק בתהליך הנלווה להליכי חידוש ויזות אשרות קבע.

תושבות קבע המונפקת על גבי כרטיס ירוק, ידועה גם בשם הנפוץ: גרין קארד, והיא מוענקת לזכאים באמצעות שלוש דרכים נפוצות: באמצעות ויזות נישואין ו/או באמצעות קשרי משפחה, באמצעות תחומי עיסוק וקריירה ספציפיים הנקבעים על ידי רשויות ההגירה בארצות הברית ובאמצעות הגרלת גרין קארד שנתית במסגרתה מוענקים כ-50,000 ויזות גרין קארד. התנאים לקבלת גרין קארד משתנים מעת לעת והם כוללים גם דרישות סף מקדימות אותם מומלץ לברר בטרם הגשת הבקשה לקבלת תושבות קבע.

תהליך החידוש - מה חשוב לדעת?

תהליך חידוש גרין קארד הינו הליך בירוקרטיה המתנהל אל מול רשויות ההגירה בארצות הברית, כאשר משך התהליך נע בין שלושה לשישה חודשים, ולכן, מומלץ להתחיל בתהליך חידוש הגרין קארד כשנה עד חצי שנה ממועד פקיעתו. יחד עם זאת, חשוב לציין שגם במקרים בהם פג תוקפו של הגרין קארד, המחזיקים בו רשאים להגיש בקשה לחידושו.

כמו כן, ישנם מצבים נוספים המחייבים אתכם בהליך חידוש גרין קארד וביניהם: בכל אותם מקרים בהם מופיעות טעויות שונות ע"ג הקרין קארד, במקרים בהם שיניתם את שמכם הפרטי ו/או שם המשפחה ו/או במקרים בהם התרחשו שינויים אחרים בהקשר של המידע הביוגרפי אודותיכם, במקרים בהם אתם שוהים מחוץ לארצות הברית לתקופה ממושכת והגרין קארד עתיד לפוג במהלך תקופה זו, במקרים בהם הגרין קארד אבד ו/או נגנב מכם, במקרים בהם אתם עתידים לצאת משטח ארצות הברית ולשוב למדינה כאשר תוקף הכרטיס יפוג.

הליך החידוש כיצד?

את תהליך חידוש הגרין קארד ניתן להתחיל באמצעות מילוי טופס המכונה I-90. טופס זה הוא למעשה בקשה להחלפת כרטיס תושב קבע אותו תדרשו להגיש באופן מקוון באתר רשות ההגירה ו/או באמצעות הגשת עותק מודפס של הטופס בדואר.

בכל אותם מקרים בהם אתם שוהים מחוץ לגבולות ארצות הברית וזאת לפני שהגשתם בקשה לחידוש גרין קארד בטרם עזיבתכם את המדינה, תדרשו לפנות את שגרירות ארה"ב במדינה בה אתם נמצאים וזאת בטרם הגשת טופס I-90 באופן מקוון באתר רשות ההגירה. במקרים בהם בקשתכם לחידוש גרין קארד תדחה, תקבלו מכתב בו מצוינות העילות/סיבות אשר הובילו לדחייה. במקרים אלו, לא ניתן לערער על ההחלטה, אך ניתן להגיש טופס בקשה במסגרתו אתם מבקשים לבדוק מחדש את ההחלטה. 

רוצים לדעת יותר על הליכי חידוש גרין קארד? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני עוד היום.

חייגו עכשיו: 1-700-72-74-76

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!