רוצה לחיות בארה"ב? הרשמה מוקדמת

היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

ויזה לארה"ב לאחר גירוש

אם אתם מעוניינים לטוס אל ארצות הברית, אך גורשתם ממנה בעבר, הגיע הזמן לברר האם תוכלו לדרוך על אדמת ארצות הברית גם בעתיד וזאת באמצעות שיטות שונות, ביניהן שליפת מידע רלוונטי וכמובן ויזה לארה"ב.

אפשרויות כניסה לארה"ב לאחר גירוש

אם אתם מעוניינים לדעת האם תוכלו להיכנס שוב לארצות הברית וזאת למרות שסורבתם להיכנס אליה בעבר או גורשתם מארצות הברית, תוכלו לנקוט בצעדים הבאים:

  • ויזה לארה"ב – תוכלו להגיש בקשה לויזה לארצות הברית ולראות האם תסורבו או שמא הויזה תאושר.
  • ניסיון כניסה לארצות הברית – תוכלו לנסות להיכנס לארצות הברית עם הויזה הקיימת והתקפה שלכם ולקחת את הסיכון שמא פקידי ההגירה לא יאשרו לכם אשרת שהייה בארצות הברית, יבקשו מכם לחזור לישראל ופעמים אף יגדירו אתכם כעבריינים וזאת משום הניסיון שלכם להיכנס למדינה שלא שלכם וזאת למרות שגורשתם ממנה.
  • גילוי מידע – אפשרות שלישית היא הגשת בקשה לגילוי מידע. נכון להיום יש אפשרות לברר האם קיים חשש של סירוב כניסה לארה"ב. הבדיקה נעשית על ידי מומחים בתחום אשר משתמשים בחוק חופש המידע האמריקאי.

בדיקת גילוי מידע – למי היא רלוונטית?

  • מסורבי כניסה – רלוונטיות הבדיקה חלה לגבי כל מי שסורבה כניסתו אל ארצות הברית של אמריקה.
  • עצירה בגבול – כל מי שנעצר על ידי אנשי רשות ההגירה בגבול לאחר ירידה מהמטוס וטרם הכניסה לארצות הברית ונחקר לגבי מטרת ביקורו בארצות הברית.
  • אזהרה – בדיקה זו תקפה גם לגבי כל מי שקיבל אזהרה כאשר יצא מארצות הברית וזאת משום שנשאר במדינה תקופה ארוכה יותר מזו שהוקצבה על ידי פקיד ההגירה בכניסה לארצות הברית, הפר את תנאי הויזה שלו לארצות הברית וזאת משום עבודה לא חוקית או השתקעות בארצות הברית.
  • פלילי – אנשים שחוששים שמא יסורבו ויזה לארה"ב משום מעורבות באירוע פלילי בארצות הברית.

האפשרות הראשונה – הגשת בקשת הוצאת ויזה לארה"ב

אם גם אתם ביקרתם בעבר בארצות הברית וכעת חוששים שמא כניסתכם אליה לא תתאפשר וזאת משום שהפרתם בעבר את תנאי הויזה לארצות הברית, הרי שהדרך הכי טובה לגלות האם הדבר אפשרי היא באמצעות חזרה על תהליך הוצאת ויזה לארה"ב. אם נכון לזמן הגשת הבקשה שלטונות ההגירה של ארצות הברית אינם מגדירים את הביקור האחרון שלכם במדינתם כבעיה, אז תקבלו ויזה לארה"ב. באם תהיה בעיה, בקשתכם לויזה לארה"ב תסורב והסיבה לסירוב תצויין בכתב.

האפשרות השנייה – שימוש בדרכון עם ויזה תקפה

האפשרות השנייה היא לנסות ולטוס לארצות הברית עם הדרכון שבו קיימת הויזה ולהסתכן בכך שפקידי ההגירה יסרבו להכניס אתכם, וכך יעצרו אתכם בגבול וישלחו אתכם חזרה לישראל. במצב כזה יש לקחת בחשבון שמלבד האי נעימות וההוצאה היקרה על כרטיס טיסה, יכול להיות מצב שרשויות ההגירה של ארה"ב יגדירו אתכם כמסורבי כניסה תמידיים. בכדי למנוע מצב לא נעים זה, תוכלו לברר את הדברים מראש.

האפשרות השלישית – הגשת בקשה לגילוי מידע

במקום להיות במצב לא נעים ולעיתים בעייתי, ניתן לבקש מראש מידע אודות המצב שלכם ברשויות ההגירה של ארצות הברית. כאן חשוב לדעת שמבחינת החוק בארה"ב, רשויות ההגירה מחוייבות לספק לכם תשובה על אותה שאילתא שהגשתם. בנוסף, רשות ההגירה מחוייבת לפרט אודות סוג הבעיה ואת הנסיבות שהביאו אותה להחלטת הסירוב. במקרה של גירוש מארצות הברית, שאילתא לרשויות ההגירה של ארצות הברית תוביל אתכם למידע אודות התקופה של הגירוש שלכם והאם אתם זכאים להגיש בקשת חנינה. אינפורמציה זו תעזור לכם להגיע להחלטות חשובות בכל הקשור אל בקשת ויזה לארה"ב. בהצלחה!

רוצה שנעשה את העבודה בשבילך?

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!