היתרונות להנפקת אישור כניסה לארה"ב ESTA באמצעות מאסטר ויזה?
אם בקשתך תסורב תקבל זיכוי - לא אושרת לא שילמת!*

הגשת הבקשה בעברית בצורה נגישה!​

קבלת אישור כניסה לארה"ב עד 24 שעות!
ערעור מול הרשויות האמריקאיות במקרה סירוב!
הדרכה מלאה והסבר אודות האישור החדש!
ניסיון עשיר של אלפי בקשות כניסה לארה"ב!
מאמרים מומלצים
מפורסמים שנעזרו במאסטר ויזה

צרו קשר עכשיו

או חייגו:
1700-72-74-76

אזרחות אמריקאית לילדים באמצעות אמא

החיים במדינת ישראל אינם פחות טובים מארה"ב. ארצנו הקטנה זכתה ביופי עוצר נשימה, באנשים חמים ומסבירי פנים, בשלל אפשרויות תעסוקה ובחיי תרבות שוקקים ומלאים. אלא שבמרחק של 11 שעות טיסה, שוכנת המדינה הנחשבת, ולא בכדי, למובילה בעולם בסיכויי ההתפתחות העצמית כלכלית, בחופש שהיא מעניקה לאזרחיה ובקיצור, בהזדמנות שלכם לחיות חיי רווחה, ללא דאגות כלכליות, באושר ועושר. נשמע מעניין? אז בואו נדבר על אזרחות אמריקאית לילדים באמצעות אמא.

אזרחות אמריקאית לילדים – למי זה מגיע?

מספר תנאים מפרידים בין ילדכם לבין האזרחות האמריקאית המיוחלת. בסיס חוק אזרחות אמריקאית לילדים באמצעות אמא נרמז משמו : חובת האזרחות של האם בזמן לידת בנה. דהיינו, אימהות שזכו לאזרחותן רק לאחר הולדת בנם, לא נכללות בחוק זה, ומרבית הסיכויים שלא יוכלו "לאזרח" את ילדיהם (למעט מקרים מיוחדים המפורטים באתר השגרירות האמריקאית). תנאי נוסף למימוש הטבת האזרחות לילדים הוא הוכחה לחיים בגבולות ארצות הברית למשך 5 שנים לפחות, מתוכן שנתיים מעל גיל 14. ניתן לספק הוכחות אלו בשלל דרכים, לרבות אישורי תעסוקה, פתיחת עסק, לימודים אקדמאיים, הצבעות לבית הנבחרים ועוד.

מה נותנת אזרחות אמריקאית לילדים?

ראשית כל, יש להבהיר. אזרחות אמריקאית אינה מחייבת לוותר על הדרכון הישראלי. מעבר לכך, רשימת ההטבות להן זכאים אזרחים אמריקאים ארוכה במיוחד, וכוללת אפשרות מגורים (ברכישה או השכרה), קבלת הלוואות או משכנתה, הצבעה לנשיא, בית הנבחרים ומועצת עיר המגורים, פתיחת עסק, הנחות בלימודים אקדמאיים, אפשרות השקעה בעסק קיים ושפע הטבות וזכויות נוספות. נבהיר לכל החוששים, בארה"ב אין חובת שירות צבאי לאזרחים, כך שאזרחות אמריקאית לילדכם אינה תוביל אותם למדי הצבא האמריקאי.

במה כרוך תהליך הוצאת אזרחות אמריקאית לילדים?

אם את המאמר הזה היינו כותבים לפני עשור או שניים, בשלב זה היינו מספרים לכם על הבירוקרטיה הסבוכה הכרוכה בתהליך זה, כמו גם בתהליכי הגירה ואזרחות נוספים כמו הוצאת דרכון אמריקאי לקטין, קבלת אישור שהייה (ויזה) ועוד. אלא שבמציאות מודל 2018, פני הדברים שונים ופשוטים בהרבה. הוצאת אזרחות אמריקאית לילדים באמצעות אמא דורשת מילוי טופס לא ארוך במיוחד בשפה האנגלית (בהתחשב בזה שהאם הייתה / עודנה אזרחית אמריקאית, לבטח לא מדובר במשימה סבוכה יתר על המידה) ושליחתו בדואר או באמצעות אתר השגרירות ובצירוף צ'ק בנקאי.

לאחר שתקבלו אישור במייל, תוכלו לבחור בנתיב הכולל ראיון קצר בבית השגרירות (במסלול זה תזכו בדרכון האמריקאי המיוחל בתוך שלושה שבועות בממוצע מרגע מילוי הטופס) או בנתיב ללא מפגש ישיר, אפשרות שתאריך את זמן קבלת האזרחות במספר שבועות. ניתן להיעזר בחברות מקצועיות בתחום, המסייעות בשלל תחומים כמו הגרלות גרין קארד, הוצאת אזרחות אמריקאית לקטין, ויזות עבודה / לימודים ועוד. בהצלחה!

רוצה אזרחות אמריקאי לילדך?

באותו נושא

חידוש דרכון אמריקאי לקטין

חידוש דרכון אמריקאי לקטין בשנים האחרונות חל שיפור משמעותי בייעול תהליך הנפקת וחידוש דרכונים אמריקאים לאזרחי המדינה אשר מחזיקים ברשותם גם דרכון ישראלי (וגם לאלו

קרא עוד »

חידוש דרכון אמריקאי לילד

חידוש דרכון אמריקאי לילד אחרי עשרות שנים בהם תהליך חידוש דרכון אמריקאי לילד היה מלווה במספר שלבים, לרבות הגעה לבית השגרירות בישראל, חל שינוי מבורך

קרא עוד »

אנחנו נעשה הכל עבורך!

השאר פרטייך כעך ונציג יצור עמך קשר עם כל הפרטים בהקדם!